čtvrtek 25. října 2012

Báječná novinka.

Splnil se mi velký sen a stala jsem se hrdou majitelkou floristického ateliéru. Práce s květinovým designem mě baví už strašně dlouho, jen jsem nemohla najít vhodný prostor. A teď už ho mám, je krásný a je můj........MŮJ KRÁSNÝ, VOŇAVÝ KVĚTINOVÝ ATELIÉR.....

 

fotky ještě nemám, hned jak budu mít nafoceno, tak Vám ukážu :o))

 

 

Zatím posílám aspoň pár záběru od nás z domova, u nás žádná velká zmněna, práce na ateliéru mi bere veškerý volný čas, ale tolik se těším až bude hotovo!!! 

 
 
 

17 komentářů:

  1. Zdeničko...ze srdce Ti gratuluji a moc Ti to přeji.Už se těším na fotečky.
    Měj se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji moc!!!!Těším se na další příspěvek.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Kočenko moc Ti ze srdce gratuluji a plně Tvé nadšení chápu, já mám ze svého radost stále.
    Hodně štěstí pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Zdeničko, moc Ti gratuluji. Je krásné, když se sny plní ... Moc se těším na obrázky z atelieru. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. To sa už veľmi teším na fotky. Ak to bude ako u teba doma, tak to bude prenádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Zdeničko, po delší době zdravím, tak to je úžasná zpráva a myslím, že sen mnoha žen :-)!!! Držím palečky, ať se vše daří, ať máš spoustu inspirace a hodných spokojených zákazníků!!!! Pak hoď fotečky, ať se můžu pokochat. Měj se a krásný podzim. Verča

    PS: tak kytka je přenádherná, škoda, že jsi tak daleko, byla bych tvou stálou zákaznicí, máš neuvěřitelný cit a smysl pro detail....


    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se ke gratulantům a přeji hodně úspěchů, a moc moc se těším na fotky. To je tak krásná práce!
    A fotky z bydlení, jako vždy překrásné!

    Krásné dny ♥

    OdpovědětVymazat
  8. To je úžasné, keď si človek splní svoj veľký sen a môže sa naplno realizovať v tom čo ho napĺňa, čo ho robí šťastným. Nech sa ti darí, veľa kreativity do ďalších dní a vychutnaj si ten pocit nezávislosti a voľnosti v sebarealizácii. Natália
    PS: Snáď sa také šťastie raz usmeje aj na mňa ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zdeni, ahoj, to je paráda, moc ti to přeju, je fajn, když člověk dělá věci, které ho baví, ta kytička je nádherná, škoda, že bydlíš tak daleko, už teď bych byla tvým věrným zákazníkem, pa, pa Marki
    PS:Fotky z domečku jsou nádherné, už se moc těším na ty z obchůdku.............

    OdpovědětVymazat
  10. Zdeni, rádi se vždy dozvím, když si někdo splní svůj sen, já o něčem také pořád přemýšlím a nevím jestli do toho jít, tak mě to tak pěkně motivuje. Už se těším na nové fotečky...Hodně zákaznic...Ada

    OdpovědětVymazat
  11. Také moc gratuluji a moc se těším na fotečky už z ateliéru :-)
    Také mě tento obor dost zajímá, jen jsem ještě nenašla tu odvahu do něčeho podobného se pustit.

    OdpovědětVymazat
  12. Zdeni, moc gratuluji ke splnění Tvého snu!!! to je vážně nádhera a u mne na blogu http://my0neway.blogspot.cz/ máš ocenění ;). Chválím i nový design blogu, moc se mi líbí! Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Zdeni, právě jsem dolistovala novým Bohemia living a nádhera, reportáž z tvého domečku se mi moc líbila, to byla ta tvá tajemná spolupráce s časopisem o bydlení, o které jsi mluvila ? Nádhera, gratuluju ..............Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Teda uplnou nahodou (jak to vzdy byva) jsem se k Tobe proklikala a jako prvni prispevek hned k takove uzasne novine! Leti k Tobe nejvetsi gratulace, jake jsem schopna! Vzdy mi udela obrovskou radost, kdyz se virtualni blogerske kolegyne podari neco tak uzasneho a krasneho , jako ted Tobe. Dalsi splneny sen. Nadhera! Preji moc a moc stesti! Drzim vsechny palce. Urcite to bude nadhera. Budu se sem rada vracet. Zdravim, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Zdeničko moc krásné fotečky, miluji to vaše bydleníčko Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Zdeničko, co je s tebou ??? Kdepak se nám touláš ? Každý den netrpělivě vyhlížím tvé slíbené fotečky z aťásku a pořád nic ...... přeju ti krásný první máj .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat