čtvrtek 9. srpna 2012

  Jen tak...             


 Dnes jsem se rozhodla, že nebudu vůbec nic dělat, ale nedalo mi to a opět jsem přerovnala všechny ty drobnosti na poličkách v kuchyni.....někdy sama nechápu, že si raději nehodím nohy na stůl :o))






7 komentářů:

  1. Krása!Já mám na lince jen pár věcí,na ostatní musím sehnat správné džbánky:-)Moc se mi líbí využití poliček místo skříněk!!
    xoxo...by Vicky
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poličky,to je sen!Opravdu nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky. Tvoju kuchyňu son už obdivovala v starších príspevkoch. Je ako z katalógu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nadhera, opat sedim pri PC s otvorenymi ustami :) Prajem krasny den M...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat